RÖPORTAJ: ANKA ve AKSUNGUR Projeleri'ndeki Son Durum

Başlatan Hard-Kill, Haz 06, 2021, 06:33 ÖS

« önceki - sonraki »

Hard-Kill


dustdevil

Röportaj için teşekkürler, hem güzel bilgiler verilmiş hem de hava araçlarını bu güzel çekimlerle yakından görmüş gibi oldum...

Aksungur 45000 ft irtifada uçacak dedi, piston motor için turbo/superşarj vs olsa bile çok iyi bir irtifa değeri....


Grafiği hatırlarsak:




(orjinal kaynak burada idi ancak açılmadı : https://www.tei.com.tr/uploads/docs/1599125055_teipd170turbodizelhavacilikmotoru.pdf )


Bu motorları biraz daha büyütüp aerodinamik açıdan daha temiz ve büyük kanat açıklıklı bir Anka yapsalar daha da yüksekten uçacak belli ki.... Mesajı Paylaş

HDS

Ben 45K ft'e biraz temkinle yaklaşıyorum. Motorun bir Anadol motoruna dönüşmesi bir yana, pervanelerin ısırıp atacağı hava çok az. Alçak irtifa pervanesi nasıl çalışacak orada bilemiyorum. Evet drag de çok düşüyor ama çok şaşırırım. Mesajı Paylaş

Topgun

Arkadaşlar, 45bin ft çok iddialı bir rakam. Yinede bunun açıkça belirtilmesi, süper şarj kabiliyetimizin oldukça yüksek ve başarılı olduğu manasına geliyor demek. Hava yoğunluğunu dengeleyebiliyorlar bu metodla. Uzun kanatlarıda yüksek irtifadaki düşük hava yoğunluğunda tutunmaya yardımcı olacaktır. Lakin yinede bu irtifalarda öyle silah yükü ile devriye hayal edilmemeli, clean config keşif gözetleme yapılabilir ancak. İlave olacak her bir kg, uçağın o irtifaya çıkmasına tahdit oluşturacaktır... Mesajı Paylaş


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter