@Betonbey, 3. köprünün bağlantı yolları ihalesinde "itirazcı" kümelenmelerin pek hatasını arayamayız. İyi projelendiremedik, istimlaklar da uzun sürdü. Fakat şu anda, yani halen çalışır haldeki bağlantı yolları da olabilecek en kısa yollar. 3. Köprü'nün kamyoncuya eziyet değil, bir hizmet olabilmesi için en başta Kuzey Marmara otobanının, yani ta Şile taraflarından gelen kısmın artık acilen tamamlanması gerekiyor. O konuda biliyorsunuz, ihaleye çıkıldı, teklif veren çıkmayınca şimdiki faal yollar olarak yeniden ihale yapıldı. Ama bu işin bir kısmı.
"Köprü" mevzusu çok medyatik ve siyasete çok su taşıyor ondan da hem tartışılıyor hem de seviliyor ancak bize otoban gerek. Anadolu'dan bir dolu yük ve trafik geliyor, gidiyor. İzmir otobanı da tamamlandıkça OG köprüsü ile de çok trafik toplayacak. Bunu hızlıca, İstanbul şehir içi trafiğinden uzaklaştırmak ve toplayarak 3. Köprüye sevk etmek çok önemli. Yoksa yine eziyet devam eder.
@petrichor, Bu konuların ne kadar "teknik" ve ne kadar "ideolojik" konuşulduğunun herhalde en trajik göstergesi RTE'nin referandum öncesi Hayır çadırına dalıp "Niye karşısınız buna?" diye sorması üzerine bir hanımın "3. köprüye YSS adını koydunuz" demesi oldu herhalde.
Bize o manada fazla bu yatırımlar.
