Embraer

Başlatan The Thing, Nis 01, 2017, 07:58 ÖS

« önceki - sonraki »

putty

Kar ettiği yıl 70 milyon dolar kar etmiş çeyrek yılda. Bir apartman dairesine 15 yazılımcı grafiker filan koy cep telefonuna oyun yazsın daha çok kazanırlar oyun tutarsa. Uçak üretsen onda ya yutarsa riskin daha çok Mesajı Paylaş

sadalone

Ama yan sanayileriyle birlikte yarattığı da bir ekosistem var ve ciddi miktarda da nitelikli istihdam sağlıyor.

Sadece kar'a değil ciroya'da bakmak lazım.TUSAŞ önümüzeki 10 sene hiç kar etmesin ama 10 milyar dolar ciroya ulaşsın bu bizim için rüya gibi bir başarı olur. Mesajı Paylaş

putty

Doğru tabi. Ben başında bir patron varsa basiretli tüccarsa diye diyorum bu yol yol değil o paraları amerikada liseli çocuklar kazanmaya başladı internet sonrasında. İstanbulda Hadımköyle penyeci 20 milyon dolar ihracat yapıyor koskoca dünya üçüncüsü uçak fabrikası kar etse bile 200 filan kazanıyor adaletmi bu. Yan yana on tane penyeci demekki bir Embraer ediyor ne üzücü dünyada kaç tane Embraer başarısı varki. Üstelik evelki sene kar ettiği yıla göre konuşuyorum birde zarar etmiş bu sene bırak karı. Mesajı Paylaş

nokta

Embraer Kararlı

Brezilyalı uçak üreticisi Embraer, sivil havacılık kısmının Boeing'e satışı ile ilgili yeni bir açıklamada bulundu. Açıklamada, Boeing ile yapılması planlanan anlaşmanın gündemde yerini koruduğu bilgisine yer verildi.

Brezilya mahkemesinin yürütmeyi durdurma kararının kaldırılmasının ardından firma rahat bir nefes aldı. Satış planına göre Boeing, Embraer'in ticari uçak kısmının %80'ini satın alacak. Bu orana satış sonrası destek kısmı da dahil olacak. Hisselerin Boeing'e toplam maliyetinin 4,2 milyar Amerikan Doları'na ulaşması bekleniyor. Bu sayede batmanın eşiğine gelen Embraer, uçurumdan dönmüş olacak. Kurulacak yeni yönetim sisteminde Embraer, başkan ve genel müdür de dahil olmak üzere Brezilya merkezli yönetime devam edecek ancak yürütme ve iş yönetimi Boeing'de olacak.

Hisse satışı konusundaki yeni gelişme Brezilya'nın yeni askeri uçağı olan KC-390'a da fayda sağlıyor. Birleşme ile iki firma, uçağın satışı ve üretimi konusunda iş birliği yaparak daha geniş pazarlara ulaşmayı hedefliyor. Savunma kulislerinde satışın, KC-390 programını önemli bir tehlikeden kurtardığı ve uçağa can simidi olduğu da konuşulanlar arasında.

http://www.c4defence.com/Gundem/embraer-kararli/7578/1 Mesajı Paylaş

Karabasan

Amerika Rusya ve Çin'e belki en büyük kazığı burada çaktı.
Adamlar türlü türlü yöntemlerle ortalığı bulandırıp kendi adamlarını iktidara getirdiler
Brezilya "devlet erkanı" artık İsraille yatıyor İsraille kalkıyor.
BRICS ile Doların hegemonyasını sarsıp kendi küresel para birimlerini basmalarının da önüne bir nevi geçmiş oluyorlar
Sonuçta olan böyle Brezilyalı milli şirketlerin geleceğine oluyor.
Ve Güney Amerika'nın Amerika'ya karşı en büyük umudu da böylece alaşağı edilmiş oldu Mesajı Paylaş
Çoklar diye korkma
Azız diye çekinme...
Tonyukuk

canıtez

Boeing'in Embraer'i almasına mahkemeden engel

Amerikan havacılık devi Boeing'in, Brezilyalı bölgesel uçak imalatçısı Embraer'i satın almasına Brezilya hükümetinden onay çıktığı haberlerinin hemen ardından yüksek mahkemeden gelen karar şok etkisi yarattı. Brezilya Yüksek Mahkemesi iki şirketin birleşmesine izin vermedi.

Aynı yargıç Aralık ayı başlarında da benzer bir mahkeme kararı vermiş, anlaşmayı durdurmaya çalışan bir grup Brezilyalı tarafından yasal işlem başlatılmıştı. Ancak geçen hafta başarıyla devrildi.

Embraer'den yapılan açıklamada, "Şirket bu kararı geri almak için uygulanabilir tüm adli önlemleri alacak. Hissedarlarını gelişmelerden haberdar edecek" denildi.

Hem Boeing hem de Embraer Pazartesi günü yaptıkları açıklamada, anlaşmayı tamamladıklarını ve Embraer'in değerini 5.26 milyar dolara yükselttiklerini duyurmuştu.

http://www.kokpit.aero/boeing-embraer-ortaklik-engel Mesajı Paylaş

BETONBEY

Biz bu Embraer ile niye bir ortaklık  düşünmüyoruz, bilen var mı ?

Hem yolcu hem askeri uçak üretimi yapıyor. Paramızı niye dışarıya verelim ?

Mesajı Paylaş

murattekin

Rivayete göre geçmişte TAİ'ye ortaklık önermişler. Hatta KC-390'ı beraber üretelim demişler. Biz de tebessüm etmişiz. Mesajı Paylaş
...

petibor

#23
Ara 23, 2018, 11:14 ÖÖ Last Edit: Ara 23, 2018, 11:18 ÖÖ by petibor
Yolcu uçağı işinde büyük gövdeli uçak işine girmeye çalışmak gerek öbür türlü batmak kaçınılmaz. Küçük uçak yapalım ama en fazla büyük gövdeli en küçük uçak olsun iş yeti yada bölgesel uçak işi ile ufaktan başlamak çok yanlış tercih.

Şu resimde A 320 ile hatta A 321 ile başlayalım mesela. Sivil yolcu uçağı işinde hedefi büyük tutmak çok önemli yoksa iş hayal oluyor. Olmayacaksa büyüğü olmasın

Mesajı Paylaş

canıtez

Embraer'in gözü Türkiye'de

Brezilyalı imalatçı Embraer şirketi, Türkiye ile iş birliğinin geliştirilmesi için İstanbul'da bir toplantı gerçekleştirdi. Türk Hava Yolları Teknik ile bakım, Türkiye'deki çeşitli imalatçılarla parça üretimi ve mühendislik konusunda iş birliklerini artırmayı hedefleyen toplantıya sektör yetkilileri katıldı.

Karşılıklı yapılan sunumlarından ardından Embraer ile sektör yetkilileri iş birliklerine artırmak için bire bir toplantı yaptı.

DÜNYANIN 3. BÜYÜK İMALATÇISI

Dünyanın üçüncü büyük imalatçısı haline gelen Brezilyalı Embraer, geçtiğimiz aylarda önemli bir stratejik iş birliğine gitmişti. Şirket bölgesel yolcu uçağı imal eden bölümünü Boeing'e satmıştı.

Halen Embraer, iş jeti ailesinin tasarım ve imalatını gerçekleştiriyor. İmalatçının ayrıca askeri bölümü de bulunuyor.

http://www.kokpit.aero/embraer-turkiye-isbirligi Mesajı Paylaş

canıtez

20 yıllık uçak ihtiyacı için 600 milyar dolar yatırım

Brezilya hava taşımacılığı şirketi Embraer'e göre, bölgesel uçak pazarlarının 2038'de 150 kişilik 10,550 uçağa olan talebe cevap verebilmek için 600 milyar ABD Doları yatırım yapması gerekecek.

Brezilya hava taşımacılığı şirketi Embraer'e göre, bölgesel uçak pazarlarının 2038'de 150 kişilik 10,550 uçağa olan talebe cevap verebilmek için 600 milyar ABD Doları yatırım yapması gerekecek.

Bir raporda, pazar büyümesinin uçaklara olan bu talebin %65'ini artıracağını, kalan %35'inin ise yaşlanan uçakların yerini alacağını söyledi.

Bu gelişmeler, 27-29 Ocak 2020 tarihlerinde Dubai'de "Fon Yaratma ve Anahtar Ortaklıkları Yoluyla Küresel Havacılığın Büyümesini Sağlama" temasıyla düzenlenen, Havacılık Zirvesi'nde Küresel Yatırım (GIAS)'ın bir sonraki baskısında öne çıkan yatırım fırsatlarından biri olacaktır.

GCAA Genel Müdürü Saif Mohammed Al Suwaidi, "Bölgesel havacılık, güçlü turizmin ekonomik faydalarından ve bölgesel bağlantıda gelişmişlikten yararlandığından, havacılık yatırımları artık çok daha önemlidir. Havacılığın hızlı büyümesi, gelişen turizm endüstrisi, düşük hava ücretleri, gelişmiş bağlantı ve orta sınıf genişlemesiyle harcanabilir gelirlerin artması gibi birçok faktör tarafından desteklenmektedir. Tüm bunlar ve daha fazlası GIAS'ta sunulacak yatırım fırsatlarının bir parçası olacaktır." dedi.

Embraer raporuna göre, Asya Pasifik bölgesi 150 kişilik uçak kapasitesi için en yüksek pazar payını %28 veya 3.000 teslimat artıracak. Kuzey Amerika 2,780 (%27), 2,240 (%21) ile Avrupa, 1,140 (%11) ile Latin Amerika, bağımsız Devletler Topluluğu 580 (%6), Afrika 450 (%4) ve 360 ile Orta Doğu (%3) ile yakından takip ediyor.

Bölgesel havacılığın entegrasyonu arttıkça, iş seyahati yapanların, ticaret ve lojistik faaliyetlerinin de artması bekleniyor. Havacılık endüstrisinin istikrarlı bir şekilde büyümesi, güvenlik ve sıkışıklığın yanı sıra insan kaynakları gereksinimlerinin iyileştirilmesini de gerektirecektir.

BAE, her yıl etkileyici bir yolcu ve kargo trafiği olan bölgesel havacılık sektörüne liderlik ediyor. BAE'nin GCAA'sı sayesinde, ülkenin yerel havacılığının büyümesini sürdürmeye yönelik ilerici yaklaşımı, havayolu ve havaalanı personelinin eğitimine yapılan yatırımlarla dikkat çekmektedir.

Hava sahası tıkanıklığı konusunu ele almak için, ülkenin havacılık otoritesi, 2017'de uçakları rotalarında yönlendirmek için uydu ve uçak bilgisayarlarına dayanan "Hava Sahası Yeniden Yapılandırma Projesi"ni başlattı.

Al Suwaidi ayrıca, havacılığın BAE ulusal ekonomisinin kilit bir ayağı olması nedeniyle, ulusun her yıl artacağı öngörülen yolcu trafiği taleplerini karşılamak için büyük uluslararası havaalanlarının modernizasyonu ve genişlemesine yatırım yaptığını da sözlerine ekledi.

Etkinlikte, seçilen hükümet yetkilileri, havacılık kuruluşları, finans ve sigorta şirketleri, havacılık varlıkları sahipleri, uçak operatörleri ve lojistik hizmet sağlayıcıları ve hukuk danışmanlarının yanı sıra 200'den fazla yatırımcı bir araya gelecek ve tüm dünyadaki çeşitli sektörleriyle havacılık endüstrisindeki en büyük yatırım fırsatlarını vurgulamaktadır.

https://www.airporthaber.com/havacilik-haberleri/20-yillik-ucak-ihtiyaci-icin-600-milyar-dolar-yatirim.html Mesajı Paylaş


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter