Altay Tank

Başlatan 7Skies, Eki 05, 2015, 05:23 ÖS

« önceki - sonraki »
Aşağı git

KARACI

 O konuda hemfikiriz. Yeterlilik konusu baska birsey ama. Hic tankimiz olmasada bizim en son zaaf gosterecegimiz yer Kara Kuvvetleri zaten. Mesajı Paylaş
"At sırtında dünyayı fethetmek kolaydır. Zor olan inip onu yönetmektir."
- Cengiz Han

Fearlessleon

leo2 ve m60t modernizasyonları gerçekten ortaya sizce en modern tankları falan mı çıkartıyor?

Zaten yarın bir gün bu tanklar denizötesi yerlere gitmek zorunda falan kalacaklar, ayrıca şu an hali hazırda da bu kadar geniş çatışma ortamında 500 tank bize yetersiz. Mesajı Paylaş

OPTIMUS

Türkiye'de insansiz kuleye karsi olan zaafiyeti anlamak mümkün degil. Mesajı Paylaş

HirooOnoda

Ne mevcut Leo2 ler - M-60T ler ''modern'', ne de bunlarla sefer kadrosuyla ve takviyesiyle 3 kolordu donatılır,batıdaki olası bir harekatta da coğrafi avantaj savunanda, 1 e kaç üstünlük istenir 1.Ordu zırhlı birliklerinde az çok bellidir Mesajı Paylaş

bnb

Leopardlar modern demediki kimse. Modernize edilince modern olur dedi. M60t'ler son pulat ilavesi ve üzerindeki diğer zımbırtılarla birlikte gayet de modern tanklar. Mesajı Paylaş

HDS

#1970
Ara 14, 2020, 05:41 ÖS Last Edit: Ara 14, 2020, 06:24 ÖS by HDS
Dizelin "bitiyor" olması Altay'ın olabilecek motorunun en büyük avantajı. Bu dönüşüm olmasa proje ölü doğmuş olacaktı zaten. Mesajı Paylaş

dustdevil

Çabucak bitse de kurtulsak, askeri araçlar hariç Türkiye dizel çöplüğü olmaz umarım. Hem gürültü hem de hava kirliliği kaynağı. Mesajı Paylaş

putty

Petrolü damıtıyon bunlar çıkıyor mazotta mecburen üretilecek dizel motor olmazsa illa bir yerde yanacak bu mazot arabadan havaya karşışmasa santralden havaya karışacak. Mazot üretmeden benzin nasıl üreteceksin

Mesajı Paylaş

fuat

Sayın putty,
Mazot üretmek zorunda değilsin. İstersen hepsini benzine çevirebilirsin. Yada ne üretmek istiyorsan onu üretebilirsin. Sadece gerekli yatırımı yapman gerekli. Örnek olarak Türkmenistan da doğalgazdan benzin üretiliyor. Mesajı Paylaş

fuat

Dizeli istersen kerosene veya benzine parçalayabilirsin. Bu tamamamen reaksiyon prosesi ile alakalı. İstersen sıfır kükürt veya benzenli ürün çıkarabilirsin. Tamamen projeye bağlı Mesajı Paylaş

murattekin

Suçlu bulundu! İçim rahatladı be.

Mesajı Paylaş
...

HDS

E haklı adam. Abi çok şey konuşulunca bazen işin aslı unutuluyor, insan kendi yaydığı dedikoduya bile inanıyor. Mesajı Paylaş

müstafi

Kusura bakmayalım da; Abd'deki Ermeni ve Yahudi nüfus; Almanya'daki Türk'ten az..

Bir zahmet etki üretelim yahu.. Adam ümüğümüzü sıkıyor, Almanya'da sokakta 1 tane Türk kökenli yok.. Mesajı Paylaş

murattekin

Almanya'dakilerin muhtemelen bir federasyonu da yok ve hep Almanya bizi sömürüyor algısı var. Bundan sıyrılıp lobicilik yapabileceklerini hiç sanmıyorum. Yeni nesil benliğini kaybediyor zaten sırf bu yüzden. Mesajı Paylaş
...

muhendus

Almanya'daki Türk nüfusu rahmetli Necip Hablemitoğlu'nun kitaplarında belirttiği gibi sistematik bir şekilde ayrıştırdılar hocam, bir bütünlükleri maalesef söz konusu değil.

Öte taraftan devletimizin de hiç bir zaman yurtdışında yaşayan Türk vatandaşları ve Türk soyu kişilere istikrarlı bir politikası olmadı. Toplamda milyonlarca insanımız Avrupa'da ve diğer bölgelerde kendi gayretleriyle çırpınıyor. Bu insanlar Türk vatandaşlarının anayasal hakkı olan seçme hakkını bile yeni kullanmaya başlayabildi, yıllarca (hala daha öyle) ihmal edilmişlik var. Ben devlet yönetiminde olsam "Diaspora Türkleri" için aktif çalışan bir başkanlık kurardım ve hatta nüfus dağılımlarına göre o ülkelerden doğrudan milletvekili adayı çıkmasını sağlardım 82.bir ilmiş gibi TBMM de temsillerini sağlardım.

Bir de Almanya gibi çifte vatandaşlık hakkı vermeyen ülkeler için vatandaşlarımı Türk vatandaşlığından çıkıp Alman vatandaşlığına geçmeleri yönünde teşvik etmek yerine Türk vatandaşlığından isteğe bağlı çıkışı yasaklardım ve bu sayede hukuken vatandaşlıklarından çıkamadıkları için başvuran Türk vatandaşlarını Alman devleti çifte vatandaş olarak kabul etmek zorunda kalırdı. Mesajı Paylaş

Yukarı git

Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter