Milli Elektrikli Tren seti

Başlatan Traverten, Oca 07, 2017, 12:59 ÖS

« önceki - sonraki »
Aşağı git

murattekin

Haydaaa... beni amma yanlış anlamışsınız yahu?  :-[
Ben mühendis değilim. O yazdığınız konulardan anlamam. Sadece videoda gördüğüm ayrıntıyı söyledim. Yapana da sebep olana da emeği geçene de lafım yok ve olamaz zaten. Taktir ederim.  Yolcu gözüyle baktım. Trenlere verilen zararlara binaen  O yüzden lambalara takıldım. Mesajı Paylaş
...

MSG

@HDS gerçekten bir uyum yakaladık aselsan ile gerçekten genç mühendis hepsi ve gerçekten gelecekleri çok parlak. Şunu unutmayalım aselsan bu sektöre yeni adım attı, daha önce projeleri vardı ama bu kadar ileri değil. Bu projede tren bilgisayarı ve güç tarafı tamamen Aselsan'a ait. Ammmma şunu da unutmayalım Türkiye de hiç bir şirket bu fırsatı da Aselsan'a vermez.


Gaziray işine gelirsek farklı proje, farklı araç olacak. Mesajı Paylaş

sunguroğlu

Acaba bu hocamız görevden niye alınmış bu kadar güzel işler yapmasına rağmen ? Türkiye'de hiç bir başarı cezasız kalmaz şiarına binaen mi? Mesajı Paylaş

HDS

@MSG, Doğru. Ticari kaygılı bir firma Aselsan ile bu seviyede çalışamazdı.

Eh, senelerce ağzımızda çiğnediğimiz "Kore bizimle aynı başladı" geyiklerine konu Kore böyle yapa yapa böyle oldu. Samsung Samsung, Daewoo Daewoo, Hyundai Hyundai oldu. :)

Aselsan Durmazlar'la da çalışıyordu ama pek olmadı galiba. Ya da TRAction grubu otobüste Temsa ile çalışıyordu. Şimdi Temsa ithal alt sistem kullanıyor. :)


@sunguroglu, Üç kurum birleşti, TÜRASAŞ oldu. Tüvasaş'ın statüsü değişti. Kolay değil, büyük bir kurum oldu, Tülomsaş ile Tüvasaş arasında da fekabet var. :)

Siyaset işte. Hoca kurumda değil diye projeler tepetaklak olacak diye bir şey yok. :)

Ama doğru, ben yabancı makineciye verilmiş ihaleleri iptal ettiğini gördüm. Risk aldı, inandı, yerli yapıldı. Kolay olmadı.

Yabancıya veren de hainliğinden yapmıyor. Yanlış düşünülüyor genelde, o da tecrübeliye verdiğini düşünüyor. Yönetim desteği, riski paylaşma olmazsa orta seviye yönetici nasıl imza atsın? Mesajı Paylaş

HDS

@murattekin, Yahu mühendis olmayı gerektirecek bir şey yok ki. Bu başlıkta bile var her şey. Tren yaptı adamlar.

Tren bayağı arabanın az sayıda üretileni. Mesajı Paylaş

sunguroğlu

@HDS Haklısınız hocam benim yerli ve milli duygularım kabarmış biraz. Ha eğer hocanın koyduğu vizyon kurumun içerisinde yaşıyorsa hoca kurumun başındaymış değilmiş bir önemi yok. Mesajı Paylaş

MSG

@sunguroğlu gidenin arkasın dan konuşmak olmaz ammma, eden bulur.
@HDS evet ticari kaygısı olan şirket çalışmaz çalışmıyor da ürünlerin olgunlaşma süreci bizi yordu ama iyi oldu bu işi kurtardılar. En aşt taraf dan yukarı doğru iyi bir frekans yakaladık. Bugün de test var öğleden sonra aracı koşturacaz. Biz den sonra yolları açık gazirayı da aselsan alırsa onlar için daha iyi olacak Mesajı Paylaş

Baltica

Arkadaslar, yurt disindaki buyuk bir demiryolu projesi icin, demiryolu insaati, demiryolu sinyalizasyon ve otomasyonu, demiryolu araclari ve parcalari satin alinmasi icin, tedarik makami tarafindan 30 Mart tarihinde bir webinar gerceklestirilecektir.

Forumu takip eden, ilgili Turk firmalarinin temsillcileri benimle ozel mesaj yolu ile iletisime gecebilirler. Mesajı Paylaş

Yukarı git

Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter