Onur Hava Yolları

Başlatan canıtez, Mar 30, 2017, 12:12 ÖS

« önceki - sonraki »

canıtez

ONUR AIR GROZNİ'YE UÇTU

Bu yıl havacılık sektöründe 25. yılını kutlayan Onur Air, Rusya'da uçtuğu noktalara yeni eklediği destinasyonu olan Grozni'ye ilk seferini gerçekleştirdi.

Grozni hattındaki ilk uçuşunu yüzde 80 doluluk oranıyla gerçekleştiren Onur Air, halihazırda tarifesinde yer alan Rusya destinasyonlarına Nalçik'ten sonra bir ilave daha yapmış oldu.
Dün Airbus A320 ile gerçekleşen ilk uçuş için apronda su takı töreni yapıldı. Grozni'ye gelen yolcular ve uçuş ekibi Grozni havalimanı yetkilileri ve medya mensupları tarafından apronda karşılandılar. Onur Air, Rusya Çeçenistan Cumhuriyeti Ulaştırma Bakanı ve Parlemonto Başkanı'nın desteklediği seferler ile Grozni'den yurtdışına tarifeli uçuş düzenleyen ilk Türk havayolu oldu.

Grozni uçuşları her şey dahil 69 Dolar

Her şey dahil 69 Dolar'dan başlayan fiyatlarla satışa açılan Grozni seferleri İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Grozni'ye Çarşamba, Cuma ve Pazar günleri saat 01:15'te; Grozni'den İstanbul Atatürk Havalimanı'na ise Çarşamba, Cuma ve Pazar günleri saat 05:00'te gerçekleşiyor.

Yolcular İstanbul-Grozni arasında direkt uçabilmenin yanı sıra, yurt içinde Adana, Antalya, Bodrum, Diyarbakır, İzmir, Malatya, Samsun ve Trabzon olmak üzere 8 şehre, yurtdışında ise Berlin, Düsseldorf, Paris, Amsterdam, Lefkoşa ve Odessa olmak üzere 6 şehre uygun fiyatlarla bağlantılı uçabiliyor.

Rusya'da 3. uçuş noktası Moskova

Onur Air, 2 Mayıs tarihi itibariyle de Rusya'daki 3. uçuş noktası olan Moskova'ya tarifeli seferlere başlayacak. Her şey dahil 69 Dolar'dan başlayan fiyatlarla satışa sunulan Moskova uçuşları haftanın üç günü düzenlenecek.

http://www.airkule.com/haber/ONUR-AIR-GROZNI-YE-UCTU/26677
Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air filosuna 7 Airbus geliyor

Onur Air turizmde iyileşme sinyalleri ve talepte artışla Ağustos'tan itibaren filoya 6-7 Airbus katmayı planlıyor

Havacılık sektöründe turizmle birlikte zor geçen 2016 ardından şirketler büyüme planı yapmaya başladı. Onur Air, talepteki artışla birlikte filoyu büyütme planlarını açıkladı.

Onur Air, Ağustos ayından itibaren 2018 sonuna kadar 6-7 adet Airbus uçağı daha filoya katmayı planlıyor.

Reuters'a konuşan Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, "2016'da dört uçağı elden çıkarttık ancak 2017 Ağustos itibarıyla yeniden uçak alım planı yapmayı başladık. Bunu da hızlı bir şekilde yapacağız. Filomuza iki tanesi büyük gövde, çift koridor olmak üzere 6-7 uçak daha ilave edebiliriz. Hepsi Airbus olacak. 2017 Ağustos'ta başlayıp 2018'de de devam edeceğiz." dedi.

"HİSSE SATIŞINA SICAK BAKIYORUZ"

Özellikle Ortadoğu bölgesinden, ortaklık için kapılarını çalanlar olduğunu belirten Tosun, Onur Air'in yapısına uygun bir yatırımcı olması halinde hisse satışına da sıcak baktıklarını ifade etti.

Reuters ile yaptığı söyleşide Tosun, "Uçakları kiralayıp, lease dönemleri bittiğinde satın alma yönünde bir politika izliyoruz. Daha ziyade ikinci el uçak kiralıyoruz, fabrikadan teslim uçak almaya gitmiyoruz. Onların teslim süreleri uzun. Daha hızlı hareket etmek için böyle bir yol izliyoruz" dedi.

Haziran ayında filodaki iki uçaklarının lease sözleşmesinin biteceğini, onları da satın alacaklarını belirten Tosun, böylece filodaki 24 uçaktan 14'ünün Onur Air'in kendi malı olacağını ifade etti.

SEKİZ UÇAK SUUDİ ARABİSTAN HAVAYOLLARI'NA ÇALIŞIYOR

Tosun'un verdiği bilgiye göre, mevcut durumda Onur Air'in filosundaki 24 uçağın 10'u yurtdışında wetlease operasyonlarında kullanılıyor.

Şirket, sekiz uçağı ile Suudi Arabistan Havayolları ile yapılan anlaşma çerçevesinde personeli ile birlikte (wetlease) diğer ülkelerden Suudi Arabistan'a hac ve umre yolcusu taşıyor.

Onur Air, iki uçağını ise wetlease olarak kiraladığı Zagrosjet adına Erbil uçuşlarında kullanıyor.

Tosun, "Sekiz adet büyük gövdeli uçağımız ile yıl boyunca Suudi Arabistan Havayolları'nın hac ve umre işlerini yapıyoruz. Suudiler bize '2-3 uçak daha ilave edin' diyorlar. Irak'takiler de bir uçak daha istiyorlar. Biz de kendi tarifeli hatlarımıza ilaveler yapacağız. Dolayısıyla artan talep filoyu büyütmeyi gerekli kılıyor."

"DIŞ HATLARI BİRAZ AZALTTIK"

Turizmdeki düşüş döneminde tarifeli dış hatları biraz azalttıklarını söyleyen Tosun, "Münih, Frankfurt, Stuttgart, Viyana gibi noktaları durdurduk. Bunlar talebe bağlı geri gelebilir. İç hatlardaki büyüme de çok dinamik. Günde 5-6 sefer yaptığımız İzmir, Antalya, Adana, Trabzon gibi yerlere frekans sayımızı Ağustos'tan itibaren 10'a çıkarmayı düşünüyoruz... Çin'e de bu yıl içinde sefer düzenlemeye başlayacağız. Dolayısıyla uçak ihtiyacı artacak" diye konuştu.

Tosun'un verdiği bilgiye göre, Onur Air'in doluluk oranı iç hatlarda yüzde 90'a, dış hatlarda yüzde 75'e yakın seyrediyor.

Düşük maliyetli hava yolu şirketi olarak konumlanan Onur Air, 2016'da tarifeli ve tarifesiz olarak 5 milyon civarında yolcu taşırken, cirosu 1.5 milyar lira seviyesinde gerçekleşti.

SEKTÖRDE GÖRÜNÜM İYİLEŞİYOR

Bu açıklamalarının yanı sıra sektördeki görünümü de değerlendiren Tosun, Nisan sonu verilerinde iyileşmenin gözle görülür seviyeye geldiğini belirterek, "Yolcu sayısında eksi 4'lerden sıfır noktalarına geldik. Özellikle Rusya pazarını geri kazanıyoruz. Son verilere, taşınan yolcu sayıları, doluluklara ve açılan hatlara baktığımızda ümidimiz daha da arttı. 2017'de 2016'dan daha iyi sonuçlar elde edeceğiz. 2018'in daha da iyi olacağını umuyorum." dedi.

Avrupalı turistlerde de bir iyileşme beklendiğini belirten Tosun, "Avrupalıların bir Türkiye alışkanlığı var. Fiyat-kalite unsuru da göz önüne alındığında Avrupalının da yavaş yavaş döneceğine inanıyorum. Son göstergeler de öyle. Thomas Cook gibi büyük turizm şirketlerinin iptalleri yavaş yavaş geri dönmeye başladı, iptallerden vazgeçmeye başladılar" dedi.

DHMİ verilerine göre, Nisan sonu itibarıyla Türkiye genelinde yolcu sayısı yüzde 0,1 artışla 50.2 milyon oldu.

Turizm Bakanlığı verilerine göre de Türkiye'ye gelen yabancı ziyaretçi sayısı Nisan'da yüzde 18,1 artarken; ilk dört ay itibarıyla yüzde 1 yükseldi.

http://www.airporthaber.com/onur-air-haberleri/onur-air-filosuna-7-airbus-geliyor.html Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air İzmir hattında mekik dokuyacak

nur Air Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Orhan Sivrikaya ile Tarife Planlama Müdürü Cemal Topuzlu, yeni tarife programının müjdesini vermek üzere İzmir Ticaret Odası Başkanı Ekrem Demirtaş'ı makamında ziyaret ettiler.

Orhan Sivrikaya, "Onur Air, 1 ekim 2017 itibariyle İstanbul-İzmir hattında karşılıklı olarak günde 20 uçuş icra edecek. İzmir'de konuşlandırılan 2 adet uçak  ile gün boyunca ardışık saatlerde ekonomik bilet seçeneği sunarak İzmirlilerin hizmetinde olacağız. Üstelik seferler Atatürk Havalimanı'na düzenleniyor. En fazla yolcu taşınan İstanbul-İzmir hattında yüksek frekanslı seferlerimizle ucuz bilet alternatiflerini hemen hemen günün her saatinde sunmuş olacağız. İzmir hattında yılda yaklaşık 1 milyon yolcu taşımayı hedefliyoruz.

Onur Air, uçak bilet fiyatlarının normalleşmesinde tarihi rol oynamıştır. Bu manada halkın havayolu tabirini en iyi temsil eden havayollarından birisi olduğumuzu söyleyebiliriz.

Mekik seferlerimizin İzmirlilere hayırlı olsun. Bol Onurlu uçuşlar diliyorum." dedi.

İzmir Ticaret Odası Başkanı Ekrem Demirtaş ise "Onur Air köklü bir havayolu şirketimizdir. Onur Air'in seferlerini arttırması bizleri çok memnun etti. Ucuz bilet seçeneklerinin çoğalması İzmirli hemşehrilerimizin hava ulaşım imkanlarını kolaylaştıracaktır. Onur Air'in sonraki aşamalarda yurtdışı direkt uçuşlar düzenleyerek İzmir'in uluslararası uçuş ağını zenginleştirmesini umuyoruz. " dedi.

http://www.airporthaber.com/havacilik-haberleri/onur-air-izmir-hattinda-mekik-dokuyac.html Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air Göztepe'ye sponsor oldu


Türkiye'nin önde gelen havayolu şirketlerinden Onur Air ile İzmir'in köklü kulüplerinden Göztepe Futbol Kulübü arasında sponsorluk anlaşması imzalandı.

Urla Adnan Süvari Tesisleri'nde gerçekleşen törende Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun ve Göztepe Futbol Kulübü Başkanı Mehmet Sepil'in attığı imzalar sonucunda, bu sene 25. kuruluş yıl dönümünü kutlayan Onur Air, Göztepe Futbol Kulübü'nün resmi havayolu sponsoru oldu.

Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun imza töreninde bulunmaktan ötürü mutluluklarını belirterek "İzmir gibi bir şehrimize Süper Lig'de bir takım kazandırdığı ve Göztepe'yi hak ettiği yere ulaştırdığı için Başkan Mehmet Sepil'e teşekkür ediyorum. Onur Air olarak İzmir hakkında önemli planlarımız var. Bu planlar kapsamında Göztepe Spor Kulübü'nün havayolu sponsoru olduğumuz için de çok heyecanlı ve mutluyuz. Bu anlaşmanın uzun yıllar sürmesini istiyoruz. Göztepe'ye 2017-2018 sezonunda başarılar diliyoruz." şeklinde konuştu.

Göztepe Futbol Kulübü Başkanı  Mehmet Sepil ise "Bu sene Süper Lig'de Göztepe'ye olan ilgi her anlamda çok yüksek. Göztepe tarihi ile birlikte Süper Lig'e çıkınca ülkede çok ciddi bir ilgi uyandırdı. Bu ilgi sponsorluk anlamında da böyle oldu. Onur Air Süper Lig'e yükselmemizin hemen ardından bize gelip İzmir'de bir atılım içinde olduklarını ve çeşitli yatırımlarda bulunduklarını belirttiler. Kendileri ile birlikte bir iş birliği üzerinde durduk. Yapılan görüşmeler sonucunda Onur Air bizim havayolu sponsorumuz oldu. Sadece A Futbol Takımı değil, U21 Futbol Takımımız ve Hentbol takımımızda da bize yardımcı olacaklar. Bizim için bu tarz ulusal ve uluslararası markalar ile çalışmak çok önemli. Onur Air'a teşekkür ediyoruz, umarım bu iş birliği uzun yıllar boyunca sürer." ifadelerini kullandı.

http://www.airporthaber.com/havacilik-haberleri/onur-air-goztepeye-sponsor-oldu.html Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air Moskova-İzmir arası direkt seferi için hazırlanıyor



Rusya'dan Türkiye'ye turist akışı Antalya dışındaki bölgelere de yoğunlaşmaya başlayınca Rus turist akışının en yoğun olduğu şehirler arasında olmasına rağmen Rusya'dan direk tarifeli sefer gerçekleştirilmeyen İzmir için ilk adımı Onur Air atmaya hazırlanıyor.

86. Uluslararası İzmir Fuarı sonrası Rus ve Türk işadamı ve sanayiciler tarafından kuvvetle seslendirilen "Moskova-İzmir arası direkt uçak seferi" isteğine Onur Air'den yanıt geldi.

Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, yaz başında başlattıkları Moskova-İstanbul seferlerinden çok memnun olduklarını ve sefer sayısını artırmayı, ayrıca Moskova-İzmir seferi için de hazırlık yaptıklarını söyledi.

Rusya'dan bu yıl Türkiye'ye gelecek turist sayısının 2015 seviyesine gelip geçeceğini dile getiren Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, İzmir'in açılacak en iyi destinasyon olacağını söyleyerek, "Rusların talebi doğrultusunda doğru bir tercih diyebiliriz" dedi.

Moskova-İstanbul seferlerine başladıklarında tereddütleri olduğunu ifade eden Tosun, sözlerine şöyle devam etti: "Zhukovsky bir şehir meydanı değil. Moskova için şehir terminali olarak tanımlanan alanlar Şeremetyevo, Domodedovo ve  Vnukovo. Onun dışındaki meydanlar şehir meydanı değil. Buna rağmen ümit ettiğimizden çok daha iyi bir trafik yakaladık, gayet iyi gidiyor. Yüzde 88-89 civarında bir doluluk oranı yakaladık. Tabii bu biraz da fiyatla ilgili bir konu çünkü diğer meydanlara göre fiyatlar biraz düşük."

Durumdan memnun olduklarını ve yolcu sayısında artış beklediklerini söyleyen Tosun, "Şu an üzerinde çalışıyoruz ve Domodedova'ya izin alırsak buradan da uçmaya başlayacağız ve Zhukovsky alanından uçuş sayısını belki üçte bırakacağız, Domodedova'dan da uçmaya başlayacağız. Eğer olmazsa Zhukovsky'den haftada yedi güne çıkarız ve üzerinde çalıştığımız İzmir'e başlayabiliriz. İzmir açılacak en iyi destinasyon olur. Rusların talebi doğrultusunda doğru bir tercih diyebiliriz. Çünkü biz Türkiye'yi yalnız Antalya diye tanıttık, İstanbul diye tanıttık, ama buranın İzmir'i var, Dalaman'ı da var Bodrum'u, Kayseri'si, Erzincan ve Erzurum'u da var... Yani bunları yavaş yavaş direk seferlerle tanıtmak lazım." dedi.

İzmir konusunda çalışmaların başladığını bildiren Tosun, "İzmir çok yeni bir olay. İzmir'in biz böyle talep göreceğini bilmiyorduk, Rusların da böyle bir talebi yoktu, İzmir fuarından önce. Fakat bu İzmir fuarından sonra oluştu." dedi.

5 milyona yakın Rus gelecek

Antalya'dan yaz döneminde pek sorun yaşanmadığını da ifade eden Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, "Tahmin ediyorum Rusya'dan Türkiye'ye özellikle Antalya bölgesine olan taşımaların 2015 senesinin değerlerini yakaladık. Bu sene 5 milyona yakın Rus gelecek diye düşünüyoruz, dolayısıyla Rusya bizim için özel bir pazardır" dedi.

Sözlerine devam eden Tosun, "Ama ikili anlaşmaların getirdiği bazı kıstaslar var yani iki ülke arasında ulaştırma bakanlığının bazı anlaşmaları var. Her şehir ile İlgili kısıtlamalar var, tayin edilmiş havayolları var. Dolayısıyla bu kapasite üzerine çıkmak biraz zor. Hala Türkiye'den talep edilen charterların Rus yolcu tarafından kabul görmediğini biliyoruz. Onlar turistleri kendi taşıyıcıları taşısın diyorlar. Dolayısıyla Türk taşıyıcılar hala turistik charter seferleri düzenleyemiyorlar. Yaptığımız seferlerin hepsi tarifeli seferlerdir. Yani bu charterlar da açılsa Türklere işte o zaman bazı rahatlamalar olacak.

Son zamanlardaki gelişmelerin getirdiği o kadar büyük bir trafik artışı oldu ki yani bunlara yetişemiyoruz. Hem Rus taşıyıcılar yetişemiyor hem biz Türk tarafı yetişemiyoruz. Dolayısıyla bir de Türk taşıyıcıların tarifeli sefer planlama zorunluluğu var. Yani biz charter yapamıyoruz charter yapanlar Ruslardır. Onu söylemeye getiriyorum, eğer iki ülke arasındaki makamlar oturur da sivil havacılık bakanlıkları ulaştırma bakanlıkları oturup da işte Türkiye ile Rusya arasında open sky dediğimiz Avrupa ile yaptığımız bir anlaşma türüne getirirlerse her iki ülkede kazanır. Rusya'dan Türkiye'ye yapılan turistik taşımalar veya business trafik yani iş trafiği de artar, Türkiye'den de artar. Türkiye'den Rusya'ya da giden bir sürü turist var, özellikle kış aylarında. İş tersine dönüyor, bu sefer başlıyoruz Türkiye'den Rusya'ya gitmeye. Rusya'da bizim için çok büyük bir destinasyon. Dolayısıyla yani eğer bu yakın gelecekte open sky dediğimiz anlaşmanın oluşması halinde bu trafik daha da artacaktır.

Rusya charterları Rus havayolu şirketlerine açtı ama Türkiye yapamıyor. Dolayısıyla onların hafiflemesi veya daha düzgün bir hale gelmesi yahut da bütün kısıtlamaları tamamen kaldıracaksın, işte 'Rostov'a iki tane taşıyıcı tayin ettim' demektense herkes gelsin uçsun demeliler. Mesela biz de böyle bir sıkıntı yok. Herkes gelip uçabilir çünkü charter var. Charterlar Antalya'dan uçuyor fakat İstanbul kurala bağlı" dedi.

http://www.kokpit.aero/onur-air-den-moskova-atagi Mesajı Paylaş

canıtez

Çin'e uçuş izni alan Onur Air'in hedefi 100 bin yolcu


2018'i "Türkiye Turizm Yılı" ilan eden Çin Halk Cumhuriyeti, bu yönde ilk adımları da atmaya başladı. İki ülke arasında turizm potansiyelinin artmasının önündeki en büyük sorunlardan biri olan ulaşımın çözümü için harekete geçen Çin, Onur Air'a uçuş izni verdi. Ocak 2018'den itibaren Çin'in Changchun bölgesine haftada 4 sefer yapacak olan Onur Air, 100 bin kişiyi taşımayı hedefliyor. Haftada 21 sefer yapan Türk Hava Yolları'nın da (THY) slot sayısını artırmak için talepte bulunduğu ifade edildi. 2016'da 167 bin turistin geldiği Çin'den bu yıl da benzer rakamlar bekleniyor. 2018 için hedeflenen rakam 300 ila 500 bin kişi.

EYLÜLDE ÇALIŞTAY YAPILACAK

Çin ile Türkiye arasındaki turizm hacminin artması için iki ülke liderinin uzun zamandır görüştüğünü hatırlatan Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Temurci, "Bu görüşmeler meyvesini vermeye başladı. 2018'de Çin'den gelen turist sayısını en az iki katına çıkarmayı hedefliyouz" dedi. Eylülün ikinci haftasında Türkiye'de Çin çalıştayı yapılacağını aktaran Temürci, Ocak 2018'de de tüm sektör temsilcilerinin katılımıyla Çin'de büyük bir tanıtım kampanyası yürütüleceğini kaydetti. Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, Çin'den 2016'da slot aldıklarını ancak Çin'in geçen yıl Türkiye'ye gitmeme kararı nedeniyle uçuşları ertelediklerini söyledi. Tosun, Çin'in Türkiye'yi turizm yılı ilan etmesiyle birlikte ülkeye yönelik planlamalara başladıklarını aktardı.

2020'DE HEDEF 1 MİLYON

Çin'den Türkiye'ye turist taşıyan en büyük operatörlerden biri olan Dorak Holding'in Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Serdar Körükçü de Çinli turistin Türkiye'ye büyük bir ilgisi olduğunu ancak Türkiye satışı yapan acentelerin uçak bulmakta zorluk çektiğini söyledi. Körükçü, "THY uçağı doldurma endişesi taşıdığı için Avrupa aktarmalı satışlar yapıyor. Bu da acentelerin koltuk bulmasını zorlaştırıyor. THY ile görüştük. Türkiye kontenjanını artırmasını talep ettik. Bu yönde çalışmalara başladılar" dedi. Uçak sorununun çözülmesi halinde 2018'de 300 ila 500 bin arasında Çinli turistin ülkemize geleceği bilgisini veren Körükçü, THY'nin slot sayısının artması halinde 2020'de 1 milyon Çinli turiste ulaşılacağının altını çizdi.

http://www.kokpit.aero/cin-turkiye-turizm-yili Mesajı Paylaş

Anatolia

Daha once Changchun'da bulunmus biri olarak akillica bir liman sectiklerini soyleyebilirim , Cin'in Guney bolgeleri ve hatta Tibet'i kapsayacak limanlarada ulasma imkanlari olusursa kisa zamanda Guney Asya ve Kuzey Cin uzerinden kazanacaklari kar buyuk olacaktir , ozellikle Changchun'un bulundugu bolge agir sanayi acisindan nimet bu yonden bizim is adamlarimizada kolaylik saglamis oldular , hayirlara vesile olsun yeni liman rotasi.  Mesajı Paylaş

canıtez

Çanakkale - İstanbul Uçak Seferleri Başlıyor

Çanakkale - İstanbul arası uçak seferleri 6 aylık bir aranın ardından 29 Ekim 2017 tarihinden itibaren yeniden başlıyor. Uçak seferleri haftanın 7 günü, Atatürk Havalimanı'na yapılacak.

canakkaletravel.com'a konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Dardanel Turizm Firma Yetkilisi Zafer Güneş, 6 ay önce iptal edilen Çanakkale - İstanbul uçak seferlerinin 29 Ekim 2017 tarihinden itibaren yeniden başlayacağını belirterek, "Çanakkale-İstanbul uçak seferlerinin kaldırılmasının ardından Çanakkalelilerden büyük tepki oldu. Bu hatta seferlerin yeniden başlatılması istendi. Bizlerde bunun üzerine Dardanel Turizm olarak bu hatta uçak seferlerinin yeniden başlaması için başka uçak firmaları ile temasa geçtik. Yaklaşık 4-5 aydır süren görüşmelerimiz sonuç verdi ve 29 Ekim 2017 tarihi itibarıyla Onur Air firmasının Çanakkale-İstanbul uçak seferleri yeniden başlatılmasına karar verildi" dedi.

UÇAK FİYATI KIŞ BOYUNCA 75-80 TL

İstanbul-Çanakkale arasındaki uçak seferlerinin Atatürk Havalimanı'na yapılacağını da belirten Zafer Güneş, "Onur Air firması ile yaptığımız görüşmelerde bilet fiyatlarının kış boyunca 75-80 TL olacağı bizlere bildirildi. Yani bir bakıma otobüs fiyatına uçak yolculuğu yapılacak. Uçak sabah Çanakkale'den İstanbul'a gidecek. Akşamda Çanakkale'ye geri dönecek. Gece uçak Çanakkale'de kalacak. Haftanın 7 günü sefer yapılacak. Uçak Atatürk Havalimanı'na inecek" dedi.

https://www.airlinehaber.com/canakkale-istanbul-ucak-seferleri-basliyor/ Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air Çanakkale'ye başlıyor

Onur Air, 31 Ekim tarihi itibariyle başlayacağı Çanakkale uçuşları ile İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Çanakkale'ye direkt uçan tek havayolu olacak.

Uçak biletlerinin her şey dahil 84 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunulduğu Çanakkale seferleri, haftanın 7 günü yapılacak. Çanakkale Havalimanı'ndan sabah 07:10'da, İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan ise 23:20'de gerçekleşecek.

Yolcular İstanbul-Çanakkale arasında direkt uçabilmenin yanı sıra, yurt içinde Adana, Antalya, Diyarbakır, İzmir, Gaziantep, Şanlıurfa ve Trabzon olmak üzere 7 şehre, yurtdışında ise Berlin, Düsseldorf ve Odessa olmak üzere 3 şehre uygun fiyatlarla bağlantılı uçabilecek.

http://www.airporthaber.com/onur-air-haberleri/onur-air-canakkaleye-basliyor.html Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air'in Makedonya'da Ohrid'e uçmayı planladığı bildirildi

Onur Air'in İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Makedonya'nın Ohrid şehrine sefer planladığı bildirildi.  Balkan havacılık sektörünün nabzını tutan Exyuaviaiton.com sitesinde yer alan habere göre Onur Air yetkililerinin Makedonya Ulaştırma ve Haberleşme Bakanı Goran Sugareski ile bir araya geldi ve detaylı konuştu.

Görüşme sonrası açıklama yapan Bakan Sugareski, "Onur Air'in temsilcileri ile verimli bir toplantı yaptık ve bana yeni uçuşlar düzenleyerek ağlarını Makedonya'ya yayma planlarını daha ayrıntılı bir şekilde anlattılar. Hükümet olarak, hava trafiğini geliştirmek zorundayız. Bu anlamda, Makedonya'ya uçmak isteyen her havayolunu destekleyeceğiz" dedi.

Onur Air, Avrupa'da, Rusya, Fransa, Almanya, Avusturya, Hollanda ve Ukrayna'ya tarifeli seferler düzenleniyor. Halen Türk Hava Yolları ve Pegasus ise İstanbul-Üsküp arasında tarifeli seferler yapıyor. THY, Üsküp'te üs kuran Wizz Air'in ardından en büyük yabancı taşıyıcı konumunda.

http://www.kokpit.aero/onur-air-makedonya-ohrid-ucus Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air tarifeli Cidde seferlerine başlıyor

Son bir yıldır tarifeli dış hat operasyonuna ağırlık veren Onur Havayolları, Suudi Arabistan'da Cidde'ye uçmak için gerekli izinleri aldı. Havayolu, kasım ayından itibaren Cidde'ye tarifeli sefer yapmaya başlayacak.

Halen İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Cidde'ye Saudia ile birlikte Türk Hava Yolları uçuyor. Atlasglobal ise yeniden uçmaya 31Ekim'de başlayacak.

http://www.kokpit.aero/onur-tarifeli-cidde-seferleri Mesajı Paylaş

canıtez

Onur Air Genel Müdürü Teoman Tosun, "Türkiye'de havacılık dünya standartlarının çok üzerinde.

Tosun, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye'de havayolu taşımacılığına, Türk Hava Yolları (THY) ve özel taşımacılar olarak iki yönlü bakılması gerektiğini söyledi.

THY'nin grubunda çok iyi bir pozisyonda bulunduğunu ifade eden Tosun, "Dünyada en çok noktaya uçan havayolu şirketi. Bizim de gurur duyduğumuz markamız. Özel sektör konusunda da artık taşlar yerine oturdu. Dolayısıyla özel sektör de belli bir hacme sahip. Özel sektör gereğinden fazla iyi işler yapıyor. Yani Türkiye turizminin büyük yapı taşlarından biri özel taşımacılık." diye konuştu.

Tosun, Türk havacılığının her gün geliştiğini, bunun sayısal anlamda artan ve kalitesi yükselen filo göstergeleriyle de anlaşılabileceğini belirterek, şöyle devam etti:

"Türkiye'de havacılık dünya standartlarının çok üzerinde. Dünya sivil havacılığı yüzde 5-5,5 civarında, Türk havacılığı ise her yıl yüzde 15 büyüyor. Türkiye'de havacılık konusunda çok büyük adımlar attık. Dünyanın sayılı havacılık sektörü oyuncuları haline geldik bu sayede. Bunda hükümetimizin 2002'den açtığı yol ve görüş tarzları çok önemli yer tutuyor. Bu desteklerle birlikte Türk havacılığında daha da büyümeye devam edeceğiz."

"2018'in çok daha iyi olacağını tahmin ediyorum"

Onur Air olarak 2016'daki olumsuzluklara karşı umduklarından daha iyi bir dönem geçirdiklerini ifade eden Tosun, şöyle devam etti:

"Bu büyük kargaşada beklediğimiz gibi bir olumsuzluk olmadı Allah'a çok şükür. Rusya ve Ortadoğu ülkeleri çok çabuk açıldı. Biz biraz pazar değişikliğine uğradık. Belki Avrupa durdu ama bu pazar değişikliğindeki hacim bizi biraz rahatlattı ve düzeldik. Ben aslında 2017'ye başlarken bu kadar ümitli değildim ama çabuk alınan kararlar ve düzelen ikili ilişkiler bayağı toparladı durumu. 2018'in havacılık sektörü için çok daha iyi olacağını tahmin ediyorum. Yani şirket olarak büyüme trendimiz o yönde. Yaptığımız çalışmalar büyüme trendi üzerine kurulu. Biz böyle yapıyoruz, diğer taşıyıcılar da böyle yapıyor."

Tosun, Türk havacılığının 2018'de yüzde 12 büyüyeceğini tahmin ettiklerini belirtti.

Sektörel anlamda birtakım eksiklikler bulunduğuna işaret eden Tosun, "Pilot, teknisyen eksikliklerimiz var ama bunları da halledeceğiz. Tabii ki büyümenin getirdiği sancılar da var. Büyümeyi tek başına halledemiyorsunuz. Onların en büyük eksikliği de pilot ve teknisyen sıkıntısıdır ama 2018'i de sektör olarak güzelce atlatırız ve ondan sonra da kendi iç bünyemizde yapacağımız eğitimlerle yetiştirdiğimiz personele 2019 ve 2020'ye doğruda tahmin ediyorum ki bu açığı kapatırız." ifadelerini kullandı.

Türkiye'de çok başarılı havacılık eğitimi kuruluşları bulunduğuna da değinen Tosun, yurt dışından gelip burada eğitim alarak ülkelerine dönenler olduğunu ifade ederek, şunları kaydetti:

"Belli bir seviyede eğitim almış pilotlar da Türkiye'ye gelip tip eğitimi alıp ülkelerine geri dönüyorlar. Biz de Onur Air olarak eğitim veriyoruz, diğer şirketler de eğitim veriyorlar. Türkiye'de sıfırdan Airbus'larda, Boeing'lerde uçabilecek pilotlar yetiştiriyoruz. Tabii ki bu bir süreç. Kaptan olabilmesi 5-6 seneyi alıyor. Biz bu süreci geçiremiyoruz. İkinci pilotluğu çabuk adapte ediyoruz ama kaptan olma süreçleri biraz fazla. Yaşı dolayısıyla emekli olanlar var onların yerine eleman yetişmesi lazım. Türkiye'den yurt dışına giden çok pilot oluyor. Hatta gelip Türkiye'den yurt dışına pilot götürüyorlar. Yani Türkiye'de dünya havacılık sektörü için iyi pilotlar yetiştiriyoruz." Mesajı Paylaş

canıtez

Çanakkale uçuşları için geri sayım başladı

Çanakkale'de, GESTAŞ-Onur Air işbirliğiyle İstanbul-Çanakkale, Çanakkale-İstanbul uçak seferleri 1 Kasım 2017 tarihinden itibaren başlıyor.

Çanakkale Havalimanı'ndan, İstanbul Atatürk Havalimanı'na yapılacak seferlerle Çanakkale-İstanbul arası yolculuk süresi 50 dakikaya düşecek.

Çanakkale- İstanbul arası uçak seferlerinin başlayacağı 1 Kasım'dan 20 Kasım tarihine kadar Pazartesi, Çarşamba, Cuma, Cumartesi olmak üzere haftanın dört günü gerçekleştirilecek seferler, 20 Kasım'dan itibaren haftanın 7 günü yapılacak. 84 TL'den başlayan fiyatlarla gerçekleşecek uçak seferleri , GESTAŞ'ın Gestcard öğrenci kartı sahibi yolcuları için gidiş-dönüş 119,90 TL, Gestcart tam yaya kart sahibi yolcular için 149,90 TL olacak.

http://www.airporthaber.com/onur-air-haberleri/canakkale-icin-geri-sayim-basladi.html Mesajı Paylaş

canıtez

Çanakkale-İstanbul uçak seferleri, bugün itibariyle başladı

İstanbul-Çanakkale, Çanakkale-İstanbul uçak seferleri, Gestaş Deniz Ulaşım A.Ş. ve Onur Air işbirliğiyle başladı.

Çanakkale Havalimanı'ndan, İstanbul Atatürk Havalimanı'na yapılacak seferlerle, Çanakkale-İstanbul arası yolculuk süresi 50 dakikaya düştü. Bugün saat 07.10'da 84 yolcuyla 053 sefer sayılı Çanakkale-İstanbul uçuşu Onur Air uçağıyla gerçekleştirildi.

Çanakkale- İstanbul arası uçak seferleri 20 Kasım'a kadar Pazartesi, Çarşamba, Cuma, Cumartesi olmak üzere haftanın 4 günü gerçekleştirilecek. Seferler, 20 Kasım'dan itibaren haftanın 7 günü yapılacak. 84 TL'den başlayan fiyatlarla gerçekleşecek uçak seferleri , Gestaş'ın Gestcard öğrenci kartı sahibi yolcuları için gidiş-dönüş 119.90 TL, Gestcard tam yaya kart sahibi yolcular için 149.90 TL olacak.

http://www.kokpit.aero/canakkale-istanbul-seferleri-basladi Mesajı Paylaş


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter