Demiryolu Haberleri

Başlatan Traverten, Oca 15, 2017, 07:55 ÖS

« önceki - sonraki »
Aşağı git

putty

#151
Ara 11, 2017, 08:01 ÖÖ Last Edit: Ara 11, 2017, 08:03 ÖÖ by putty
Fuara gidiyorsun araçların altında kaynaklara bakıyorsun seyahat ediyorsun istasyonlara viyadüklere tünellere bakıyorsun. Maça gidince sahayı bırakıp asma tavana bakıyorsundur kesin Mesajı Paylaş

HDS

Ne maçı? Hiç futbol konularında topa girdiğimi gördün mü? :)

Ne yapayım @putty? Her şeyin nasıl işlediği, işletildiğini merak ediyorum.

Bakma, o bilgiyi işimde kullanıyorum ben. Önümü aydınlatıyorlar. Mesajı Paylaş

crun

https://www.youtube.com/watch?v=5PunUemhn5Y


Yeni Nesil Milli Yük Vagonları Türkiye-Avrupa ve BTK Raylarında




" Milli Tren Projesi" kapsamında TÜDEMSAŞ'ta üretimi gerçekleştirilen Sggmrs tipi platform yük vagonları Türkiye- Avrupa ve Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hatlarında kullanılmaya başlandı.

Türk bayraklı vagonlardan oluşturulan ve Türkiye- Avusturya arasında işletilmeye başlanan yeni blok tren, 14 Ocak 2017 tarihinde Halkalı'dan yola çıktı.

16 vagonda otomotiv yedek parçası, tekstil, gıda maddesi ve otomobil lastiği yükleriyle yola çıkan yeni blok trenin, İstanbul- Viyana arasında, Türkiye 278 km, Bulgaristan 406 km, Romanya 634 km, Macaristan 440 km, Avusturya 78 km olmak üzere toplam 1.836 km yolu yaklaşık dört günde tamamlaması hedefleniyor.

Milli yük vagonlarından oluşturulan blok trenlerle, operatör Türkrail Demiryolu Taşımacılığı A.Ş. işbirliğinde Avusturya ile Türkiye arasında ilk etapta yılda 20 bin ton yük taşımacılığının gerçekleştirilmesi planlanıyor.

Bilindiği üzere, bakım maliyetleri, gürültü seviyesi ve darası benzerlerinden daha düşük olan 90'lık konteyner kapasiteli, tamamen yerli tasarım ve üretim olan Sggmrs tipi platform tipi yük vagonları, 2017 yılında 55 adet üretilerek raylara indirildi.

http://www.tcddtasimacilik.gov.tr/haber/YEN%C4%B0%20NES%C4%B0L%20M%C4%B0LL%C4%B0%20Y%C3%9CK%20VAGONLARI%20T%C3%9CRK%C4%B0YE-AVRUPA%20VE%20BTK%20RAYLARINDA%20/160 Mesajı Paylaş

murattekin

Türkiye'deki tüm yük ve yolcu vagonları (özel maksatlılar dışında) yerli ve özgündür. Bu vagondaki yerli kavramının farklılığını açıklabilirmisiniz? Mesajı Paylaş
Murat Tekin

Traverten

Aydın, Çift Hatlı Demiryolu İle Ulaşımda Çağ Atlayacak

Güzergah projesi 2014 yılında oluşturulan 'Alsancak-Eğirdir Hattı Aydın-Denizli Arası II. Hat Demiryolu Projesi' için çalışmalar yeniden hız kazanırken, 2023 yılında tamamlanacak olan projeyle yılda 3 milyona yakın yolcu taşımacılığı öngörülüyor.

T.C. Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü 3. Bölge Müdürlüğü'nün yükümlülüğündeki proje ile Aydın ve Denizli il sınırlarında kalan ve tek hat olarak işletilen mevcut demiryolu hattının çift hatta çıkarılması, her iki il arasında kesintisiz, konforlu ve süratli bir ulaşım sağlanması hedefleniyor.

5 YILDA TAMAMLANACAK

Teknik detayları belli olan demiryolu hattı, hızlı tren geçişlerine olanak sağlayacak şekilde yük trenleri için saatte 110 kilometre, yolcu trenleri için ise saatte 160 kilometre hızına uygun tasarımıyla inşa edilecek. Proje koridoru, Aydın Garı'ndan başlayıp sırasıyla Umurlu, Köşk, Sultanhisar, Atça, Nazilli, Kuyucak, Horsunlu, Buharkent, Sarayköy ve Goncalı istasyonlarından geçerek Müselles hattı ile Denizli Garı'nda sonlanacak. İnşaatında 350 kişinin çalıştırılması planlanan projenin henüz etüt ve mühendislik hizmetleri devam ettiği için inşaat işlemleriyle ilgili ihale açılmadığı bildirilirken inşaat faaliyetlerininse yaklaşık 5 yılda tamamlanması planlanıyor.

GÜNDE 8 BİN YOLCU SEYAHAT EDECEK

Bu yıl sonuna kadar mühendislik çalışmalarının yanı sıra kamulaştırma ve gerekli izinlerin alınmasının sağlanacağı projede öngörülen takvime göre, 2019-2020 yıllarında altyapı inşaatı ve güzergah toprak işlemleri; 2021-2023 yılları arasındaysa sanat yapıları, üst yapı inşaatları, malzeme temini, ray bağlantılarının yapılması, elektrifikasyon ve sinyalizasyon işlemleri yapılacak. Projede test ve işlemeye geçiş ise 2023 yılının son aylarında yapılacak. 2023 yılında tamamlanması planlanan projenin işletme aşamasında günde yaklaşık 100 personel görev alacak ve günlük seyahat edecek yolcu sayısıysa yapılan değerlendirmelere göre ortalama 8 bin kişinin üzerinde olacak.

"2023 HEDEFLERİ KAPSAMINDA HAYATA GEÇECEK"

Aydın Valiliği Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından "Çevresel Etki Değerlendirmesi Gerekli Değildir" kararı verilen projeyle ilgili konuşan AK Parti Merkez Karar Yönetim Kurulu (MKYK) Üyesi ve AK Parti Aydın Milletvekili Mustafa Savaş, "Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan ile Başbakanımız Binali Yıldırım'ın vizyonuyla ülkemize ulaşımda çağ atlatan AK Parti'nin, 2023 hedeflerinden bir tanesi de konvansiyonel demiryolu ağını geliştirmek ve 4 bin kilometre hat yapmaktır. Bu hedef doğrultusunda 183 kilometrelik Selçuk-Aydın-Denizli arasındaki mevcut demiryolunun çift hatlı hale getirilmesi planlanıyor. Aydın-Denizli Projesi aynı zamanda bu projenin Selçuk-Aydın'dan sonra 2. etabı niteliğini taşıyor. Halihazırda kamulaştırma ve gerekli izinlerin ardından altyapı inşaatına başlanacak olan projenin tamamlanmasıyla birlikte Aydınlı hemşerilerimiz Denizli ile kesintisiz ve konforlu bir ulaşıma kavuşacak" dedi.

"AYDINIMIZA HAYIRLI OLSUN"

Projenin bir an önce başlatılması noktasında desteklerini esirgemeyen Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan, Başbakan Yıldırım ile Ulaştırma, Denizcilik ve Habercilik Bakanı Ahmet Arslan'a teşekkür eden AK Parti'li Savaş, "Sözünü verdiğimiz bir projenin daha başlatılması noktasında üzerimize düşeni yerine getirdiğimiz için mutluyuz. AK Parti Aydın milletvekilleri olarak, çift hatlı demiryolu projesinin bir an önce hayata geçmesi için bakanlık ve ilgili kurumlar nezdinde süreci takip ediyoruz. Planlanan takvim dahilinde süreç işliyor. Yatırım planına alınan Aydın-Denizli Otoyolu ile birlikte demiryolu hattının çift hatta çıkarılması, Aydın'ın ulaşımda hak ettiği standart ve kaliteye kavuşmasına vesile olacaktır. Aydınımıza hayırlı olsun" diye konuştu.

http://www.rayhaber.com/2018/01/aydin-cift-hatli-demiryolu-ile-ulasimda-cag-atlayacak/ Mesajı Paylaş

ocay

Afyonkarahisar'da Türk-Çin Ortaklığıyla Lokomotif Üretilecek


Dinar ilçesinde Türkiye-Çin ortaklığıyla hybrid ve dizel lokomotif üretmek üzere tesis kurulacakAcarlar Vagon AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Acar:"Dinar, hem karayolu hem de demiryolu açısından çok önemli bir noktada bulunuyor. Ayrıca hava ve deniz yollarına da çok yakın. Son teknoloji hybrid ve dizel lokomotifler üretip ülkemize katma değer sağlamak istiyoruz"

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesinde kurulu Acarlar Vagon AŞ ile Çin'in en büyük lokomotif firması CRRC Ziyang arasında, hybrid ve dizel lokomotif üretmek üzere sözleşme imzalandı.

CRRC Ziyang firması yetkilileri, yük vagonlarına Avrupa standartlarında bakım, onarım ve revizyon yapan Acarlar Vagon AŞ'de incelemelerde bulundu.

Acarlar Vagon AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Acar, gazetecilere yaptığı açıklamada, Çin firması ile Dinar'da ortak yatırım kararı aldıklarını ve sözleşme imzaladıklarını söyledi.

Dinar'ın lojistik açıdan çok önemli bir konuma sahip olduğunu belirten Acar, "Çin CRRC Ziyang firması yetkilileri, vagon tamir ve bakım işletmemizi incelediler ve tesisimizi çok beğendiler. Dinar, hem karayolu hem de demiryolu açısından çok önemli bir noktada bulunuyor. Ayrıca hava ve deniz yollarına da çok yakın. Son teknoloji hybrid ve dizel lokomotifler üretip, ülkemize katma değer sağlamak istiyoruz." dedi.

Acar, üretilecek lokomotiflerin hem yurt içinde satılacağını hem de ihracatının yapılacağını dile getirdi.

CRRC Ziyang Pazarlama Müdürü Tiger Lee de firmalarının Çin'de 200 bin çalışanla lokomotif ve hızlı tren üretimi yaptığını söyledi.

Türkiye'de de lokomotif üretme kararı aldıklarını belirten Lee, "Çin dışında Vietnam, Türkmenistan ve Kazakistan'da lokomotif üretiyoruz. Orada ürettiğimiz ürünleri 25 ülkeye ihraç ediyoruz. Şimdi de Türkiye'de yatırım yapacağız. Dinar'da Acarlar Vagon AŞ ile ortak çalışmaya başlıyoruz. Burada kuracağımız yeni tesisle hybrid ve dizel lokomotif üretip, Türkiye ve Avrupa pazarına sunacağız." diye konuştu.

http://www.milliyet.com.tr/afyonkarahisar-da-turk-cin-ortakligiyla-afyonkarahisar-yerelhaber-2547206/

http://www.acarlarvagon.com.tr/ Mesajı Paylaş

Traverten

Samsun-Sivas Demiryolu Eylül Ayında Açılacak

Samsun Vali Yardımcısı Hakan Kubalı, Samsun-Sivas demiryolunda devam eden yenileme ve modernizasyon çalışmalarının Eylül'de tamamlanacağını ve demiryolunun bu tarihten itibaren tren trafiğine açılacağını bildirdi.

Samsun-Sivas demiryolu 2015'te tren trafiğine kapatılmıştı. 3 yıldır devam edilen çalışmalarda sona gelindiğini kaydeden Samsun Vali Yardımcısı Hakan Kubalı, "Samsun için çok güzel bir demiryolu yapılıyor, çalışmalar 24 saat aralıksız devam ediyor. Çalışmanın bitiş tarihi olarak Eylül 2018 belirlenmişti. Demiryolu tamamlandığında, eski hatta göre daha fazla yük taşıma kapasitesine sahip olacak" ifadelerini kullandı.

ÇARŞAMBA DEMİRYOLU KAPALI

Samsun-Sivas demiryolu tamamlandığında tam kapasite olarak yolcu ve yük taşımacılığının başlayacağını belirten Kubalı, "Modernizasyonu yapılan bu hat, Samsun'un ulaşım ağı merkezindeki yerini tekrar alacak. Samsun-Çarşamba demiryolu hattı talep görmemesi sebebiyle işletmeye kapalı. Eğer talep olursa işletmeye açılabilir" diye konuştu. Vali Yardımcısı Kubalı, yapılan inşaatın yüksek hızlı trenle karıştırılmaması gerektiğine dikkat çekti.

http://www.rayhaber.com/2018/02/samsun-sivas-demiryolu-eylul-ayinda-acilacak/ Mesajı Paylaş

Traverten

Erzincan-Trabzon Demiryolu Güzergahı Belli Oldu

Erzincan-Trabzon Demiryolu projesinde tartışılan güzergahlardan resmiyet kazanan tek güzergahın Erzincan-Gümüşhane-Trabzon arası olan hat olduğu öğrenildi.

Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları resmi web sitesinde yer alan projeler bölümünde plananlar demiryolları projelerinde Erzincan-Trabzon Demiryolu projesi yer aldı. Projenin haritası ile birlikte planlanan 16 proje arasında yer alan Erzincan Demiryolu Projesinde güzergah olarak Erzincan-Gümüşhane-Trabzon üzeri hat tek hattın olduğu görüldü.

Diğer hatların yapımının yapımının henüz netlik kazanılmadığı ilk etapta yapılacak olan hattın Erzincan'dan başlayıp Gümüşhane'den geçip Trabzon'da biteceği öğrenildi.

TCDD'de belirtilen projeye göre Gümüşhane'nin Kelkit ve Torul ilçelerinde istasyonların olacağı görülürken diğer hatların oluşup oluşmayacağının henüz netlik kazanılmadığı öğrenildi.

Konu ile ilgili 61saat'e açıklamalarda bulunan Trabzon Erzincan Demiryolu Platformu Sözcüsü Şaban Bübül "İlk hat Trabzon olacak. Diğer hatlar belli değil. Henüz ihale olmadı. İhale olmadanda olup olmayacağı belli olmaz." ifadelerini kullandı.

http://www.rayhaber.com/2018/02/erzincan-trabzon-demiryolunun-guzergahi-belli-oldu/ Mesajı Paylaş

Atılgan

Bursalılar Hızlı Trene 2020'de Binecek

Bursa 3 milyonu aşan nüfusu, metropollerin yakınındaki kavşak konumu ve büyük sanayi üretimiyle her türlü ulaşım imkanına sahip olması gereken bir kent.

Kara, hava ve denizyolu ulaşımında son dönemde önemli aşamalar kaydeden Bursa'nın büyük özlemi ülkenin demiryolu ağına dahil olmak. Bursa'yı Türkiye'nin demiryolu ağına dahil edecek hızlı tren inşaatı uzun süredir devam ediyor.

Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz bugünkü köşesinde Hızlı trenin Bursa'da hizmete girişiyle ilgili tarih veriyor. Yılmaz'ın Bursa Valisi İzzettin Küçük'e dayanarak verdiği habere göre Bursalılar yakında hızlı trenle İstanbul ve Ankara'ya gidebilecek.

"Hızlı trene 2020'de bineceğiz"
Hızlı tren konusunda Bursa yıllardır büyük bir özlemle ve gerçekten büyük bir sabırla bekliyor. Gerçi Bursa-Yenişehir etabında 6 yıl önce başlayan altyapı çalışmalarında iz ortaya çıktı, ama bu yeterli değil.

15 Mart'ta Bursa-Yenişehir-Osmaneli hattının tamamında altyapı ve üstyapı olarak tümüyle ihale edilecek olması, işin en ciddi noktaya geldiğini gösteriyor.

Vali İzzettin Küçük de şunu söyledi:
"Planlamaya göre 2020'de hızlı trene binip Ankara'ya ve İstanbul'a gidebileceğiz."
Mesajı Paylaş

putty

#160
Şub 16, 2018, 08:21 ÖS Last Edit: Şub 16, 2018, 08:26 ÖS by putty
Yazık bu Bursa ya gerçekten. Yüz yıldır 50 km ötelerinden tren geçiyor bu kadar ezelden beri çalışkan gayretli üretken otomobilden tekstile makineden tarıma konserveye boruya her şeyi üreten şehre 50 km ray döşemek kimsenin aklına gelmemiş. Samsuna döşüyorsun da Bursa ya nasıl 50 km cik rayı yüz yıldır döşemezler. Bu kadar başarılı şehir başka ülkede olsa bırak şehri Tofaşın Renault un bahçesine kadar ray döşerlerdi. Şehir yinede şapkadan tavşan çıkartıyor. Bu ülkede on tane Bursa olsa Fransa olurduk. Hava alanı bile yeni yaptılar her şehrin hava alanı varken Bursalılar şehrin içinde tarla kadar hava alanından uçarak kendi pervaneli uçakları ile İstanbula gidip geliyordu. Sanki Amazona aktarmalı gidiyorsun pırpır uçakla. Karayolu bile rezaletti Mesajı Paylaş

murattekin

Bursalı işadamları istemediler diye bir efsane vardır. Mesajı Paylaş
Murat Tekin

Traverten

Erzurum-Erzincan Hızlı Tren İhalesi Tamamlandı

TÜRKİYE ULAŞIMDA ÇAĞ ATLIYOR

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, 2017 yatırım programında etüt proje olarak yer verdiği Erzincan-Erzurum -Kars Hızlı Tren Projesi için kolları sıvadı. HT'lerin Erzurum-Erzincan ayağı için ilk adım atıldı. Bakanlık hızlandırdığı çalışmayla, Erzurum-Erzincan Yüksek Hızlı Tren (YHT) ihalesini gerçekleştirdi! Müjdeyi AK Parti Erzurum Milletvekili Mustafa Ilıcalı verdi. Ilıcalı TBMM Genel Kurulu'nda yaptığı konuşmada Erzurum'un ulaşımda adeta çağ atladığını belirterek, "Hızlı tren projeleri ihale ediliyor. Şu anda Erzurum-Erzincan Hızlı Tren Projesi ihale edildi, Erzincan-Kars devam ediyor" diye konuştu. "Ben Türkiye genelinde ulaşım için herkesten çok uğraşan biriyim" diyen Ilıcalı, açıklamasını şöyle sürdürdü:

ERZİNCAN-KARS SIRAD

AOvit, 1 tüp olarak açıldı. 15 kilometre, 2 gidiş, 2 geliş; 1,5 katrilyon getiriyor. Bizim 1 milyar lirayı almak için IMF'den neler çektiğimizi biliyorsunuz. Dolayısıyla da deniz Erzurum'a bağlandı. Sadece Ovit'le mi oldu, olacak? Hayır. Ondan önce Kırık Tüneli, Dallıkavak Tüneli, Tekman Tüneli'yle kuzeyi güneye bağlıyor. Şu anda Bakü-Tiflis-Kars Demir Yolu'nu bağlayacak muazzam bir proje var. Kars'tan Erzurum, Erzincan; Marmaray… Yani Pekin'le Londra'yı birbirine bağlıyor. Hızlı tren projeleri habire ihale ediliyor. Şu anda Erzurum-Erzincan Hızlı Tren Projesi ihale edildi, Erzincan-Kars devam ediyor."

BU YILIN PROJELERİ DE HAZIR

2018 yılında ihale aşamaları bitirilerek yapımına başlanması planlanan demiryolu projeleri ise şöyle: Gebze-Sabiha Gökçen-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-3. Havalimanı-Halkalı Yeni Demiryolu Projesi, Halkalı(Ispartakule)-Kapıkule Yeni Demiryolu Projesi, Bursa-Gemlik Yeni Demiryolu Projesi, Eskişehir-Kütahya(Alayunt)-Afyonkarahisar(Zafer Havaalanı)-Burdur-Isparta-Antalya Yeni Demiryolu Projesi.

ÜLKE DEMİR AĞLARLA ÖRÜLÜYOR

AK Parti Erzurum Milletvekili Ilıcalı'nın verdiği bilgilere göre 2018'de ihalesi bitirilecek diğer projeler şunlar: "Yerköy-Kayseri Yüksek Hızlı Demiryolu Projesi, Kayseri-Nevşehir-Aksaray-Konya-Antalya Yeni Demiryolu Projesi, Tokat-Turhal Yeni Demiryolu Projesi, Gaziantep-Nizip-Şanlıurfa-Mardin-Nusaybin Yeni Demiryolu Projesi, Kahramanmaraş-Nurdağ Yeni Demiryolu Projesi, Erzincan-Erzurum-Kars Yeni Demiryolu Projesi."

http://www.rayhaber.com/2018/02/erzurum-erzincan-hizli-tren-ihalesi-tamamlandi/ Mesajı Paylaş

Traverten

Karaman-Konya Hızlı Tren Seferleri Bu Sene Başlayacak

Başbakan Binali Yıldırım AK Parti Konya 6. Olağan İl Kongresi'nde yaptığı konuşmada, Konya-Karaman hızlı tren seferlerinin 2018 yılı içinde başlayacağı müjdesini verdi.

AK Parti Konya 6. Olağan İl Kongresi'nde, Konya yatırımlarını anlatan Başbakan Yıldırım, şöyle konuştu: "Biz Konya'yı biliriz, Konya da bizi bilir. Konya'nın nereden nereye geldiğini en iyi siz bilirsiniz. Konya'ya 16 yılda 44 milyar yatırım ve destek verdik. Konya'da bugün 550 bin sigortalı çalışan ve 46 binden fazla işyeri var. 2003'e kadar Konya'da sadece 167 km bölünmüş yol vardı. Biz onun üzerine 946 km bölünmüş yol yaptık. Konya'nın şehir hastanesini tamamlıyoruz. Bin yataktan fazla kapasitesi var. Metronun ihalesini de bu sene yapacağız. Konya'da Yüksek Hızlı Tren Garı'nın sözünü verdik. Lojistik Merkezi'nin sözünü verdik. Bunların inşaatına devam ediyoruz. Karaman-Konya Hızlı Trenini de bu sene açıyoruz. Karaman'dan Mersin'e hızlı tren projesinin birinci bölümü başladı. Kayseri-Nevşehir-Konya-Antalya demiryolu projesinin de etüdünü yapıyoruz. Çevre yolunun birinci bölümü bitti, ikinci etabın ihalesini yaptık, çalışmalarını yaptık. Üçüncü etap ve devamında proje tamamlanacak. Ankara'nın çevre yolundan daha uzun bir çevre yolu olacak. Konya-Ankara arasındaki seyahatlerin artık yüzde 80'i hızlı trenle yapılıyor."

http://www.rayhaber.com/2018/03/karaman-konya-hizli-tren-seferleri-sene-baslayacak/ Mesajı Paylaş

Traverten

Bakan Arslan Konya-Karaman Hızlı Tren Hattında Test Sürüşü Yaptı

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Konya-Karaman arasında hizmet verecek hızlı tren hattında test sürüşü gerçekleştirdi.

Bakan Arslan, hat üzerinde bulunan Çumra hızlı tren şantiyesinin ardından Konya Kayacık Lojistik Merkezi inşaatı ve yüksek hızlı tren gar şantiyesinde incelemelerde bulundu, yetkililerden bilgi aldı.

Arslan, burada gazetecilere yaptığı açıklamada, Konya-Karaman hızlı tren hattının hizmete açılmasıyla yolcuların Konya üzerinden İstanbul'a rahatlıkla gidebileceğini söyledi.

Konya-Karaman hattı üzerinde bulunan istasyonların tamamını engelsiz hale getirdiklerini aktaran Arslan, "Yani engellilerimiz istasyonları engelsiz bir şekilde kullanabilecek. Gerek yürüyen merdiven ve engelli asansörleri, gerekse diğer sistemlerin tamamı kurulmuş durumda." dedi.

Konya-Karaman arası 40 dakika olacak

"Konya-Karaman arası 78 dakika sürüyor. Hattın açılmasıyla bu süre 40 dakikaya düşecek" diyen Arslan, Konya yüksek hızlı tren garının 29 bin 500 metrekare kapalı alana sahip olacağını belirterek, "Konya yüksek hızlı tren gar inşaatımızın yüzde 30'u bitmiş durumda. Proje bedeli ise 67 milyon liradır. İnşallah bu yıl içerisinde burayı bitireceğiz, Konyalılara ve Konya'ya gelen misafirlerimizin hizmetine sunmuş olacağız." diye konuştu.

Konya Lojistik Merkezi'nin de yüzde 30'unun tamamlandığını söyleyen Arslan, 1 milyon metrekare alana kurulan ve 1 milyon 700 bin ton yük kapasitesine sahip olan merkezi yıl içerisinde tamamlayarak hizmete açacaklarını ifade etti.

http://www.rayhaber.com/2018/03/bakan-arslan-konya-karaman-hizli-tren-hattinda-test-surusu-yapti/

Mesajı Paylaş

Yukarı git

Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter