Ara 15, 2017, 02:44 ÖÖ

Sohbet

Başlatan petibor, Ağu 25, 2016, 09:58 ÖÖ

« önceki - sonraki »
Aşağı git

putty

Mete Yarar ı duayen gibi her şeye çağırıyorlar ama diyecek pek bir şeyi yok aslında. Mesajı Paylaş

Alkyone

putty orada onun haricinde 5 kişi daha var. Herkes sırayla konuşuyor. Sıra ona geldiğinde oda kendi fikrini beyan ediyor. Mesele bundan ibaret Mesajı Paylaş
Çoklar diye korkma
Azız diye çekinme...
Tonyukuk

HDS

MY'ı en son Katar krizi ve Zarrab konularında da tv'ye çıkarmışlardı. Mesajı Paylaş

Alkyone

#168
Ara 04, 2017, 07:40 ÖS Last Edit: Ara 05, 2017, 05:31 ÖS by Alkyone
Sayın HDS Mete Yarar ın sürekli çıktığı bir program var zaten
http://www.tvnet.com.tr/karsi-karsiya

Bu akşam saat 23 te programı var
https://twitter.com/tvnet/status/938094061214404608 Mesajı Paylaş
Çoklar diye korkma
Azız diye çekinme...
Tonyukuk

putty

#169
Ara 04, 2017, 08:11 ÖS Last Edit: Ara 04, 2017, 08:13 ÖS by putty
Demin izliyorum verdiği örnek şu. Mersin de İngilizler bizim jandarmaya başvurarak operasyon yapıp suçluları yakalatcaklar. Çocuk pornosu olayıymış. Suçlunun sevgilisi casus nakliyecisi casus yadırmcısı casusmuş yani böyle sızmışlar örgüte ingilizler. Yahu soğuk savaş filmimi altı üstü porno site ip yi aldın yolladın Türk emniyetine yakala dediler ne casusu ne istihbaratçısı. Güzelliyor yani konuyu zenginleştiriyor anlatabildim mi atış serbest anlamıyoruz anlasakta atışın serbest olduğu gri alanlar buralar salla gitsin. Ekip liderinin sevgilisi ingiliz casusuymuş bak sen nasıl çalışıyor elin oğlu. Konuda istihbarat oradan hatırasını anlatıyor. Sanırsın istihbarat şubenin başında emekli oldu altı üstü muharip askerdin. Her konuşmasında böyle abartılar yakalıyorum ondan Mete ye karşı tepkiliyim Mesajı Paylaş

Alkyone

Meselenin çocuk pornosundan ibaret olduğunu nereden çıkardın putty adamlar muhtemelen Deep Web de faaliyet gösteriyorlardı
Oralarda Allah bilir ellerine neler neler geçti. Burada adamların hedeflerinin hepsini paylaşacaklarını nasıl düşünebildin onu merak ediyorum Mesajı Paylaş
Çoklar diye korkma
Azız diye çekinme...
Tonyukuk

putty

Söyledi Alkyone izledim ordan biliyorum

Bu ülkede fikri sorulacak adamları listeliyorum.
Üniversitelerde doçent hatta asistan bile olur ama prof asla
Ordudan isterse general olsun hiç bir şey sormayacaksın hepsi saçmalıyor. Ordu küçük akılların bir araya gelmesi ile işleyen karmaşık bir yapı oradan birini seçersen soru sorursan hayal kırıklığına uğrarsın. Onlar bir aradayken anlamlılar teke tek kaldım mı hayal kırıklığı hepsi. Örnek Çevik Bir mesela.
Devletten emekli büyükelçiler olabilir
Gezatecilere hiç bir şey sormayacaksın en azından bizim ülkede.
Mesajı Paylaş

HDS


Baltica

Putty, son yazina sapka cikariyorum Mesajı Paylaş

commandos

Bir de Burhan Kuzu hoca... :) Mesajı Paylaş
Dünyada iki bilinmeyen vardır; biri Kutuplar, diğeri Türkler...
-Albert Sorel-

HDS

O zaten profesör. Ona danışılmayacağını not etmiş.  :) Mesajı Paylaş

commandos

Ben "exception" olarak belirtmiştim. Liste dışında kalsın... :) Mesajı Paylaş
Dünyada iki bilinmeyen vardır; biri Kutuplar, diğeri Türkler...
-Albert Sorel-

putty

Reis yine yurtdışı gezisinde birilerini fırçalamış kamaralar karşısında



Erdoğan'dan Atina'da gergin ziyaret... Önce Cumhurbaşkanı sonra Başbakan ile tarihi restleşme

 http://www.hurriyet.com.tr/son-dakika-erdogandan-bu-kez-ciprasa-canli-yayinda-lozan-cevabi-40671166 Mesajı Paylaş

putty

Suudi Arabistan da aydınlanma gümbğr gümbür geliyor
Yanlarında bir erkek olduğu taktirde kadınlara araba kullanma hakkı tanındıktan sonra şimdi sinemalarda serbest bırakılmış

http://www.haberturk.com/suudi-arabistan-da-bir-yasak-daha-kalkiyor-1750035 Mesajı Paylaş

HDS

Gerçekten de baş döndürücü @putty.. :) Mesajı Paylaş

Yukarı git

Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter